Ћуганське обласне управл≥нн¤ л≥сового та мисливського господарства Ћуганське обласне управл≥нн¤ л≥сового та мисливського господарства


  

ѓм деревце, ¤к добрий друг

 

Ќа нашому зн≥мку Ц юн≥ л≥с≥вники Ћиманськоњ загальноосв≥тньоњ школи ≥ њх наставниц≥ вчител≥ Ћюдмила ћиколањвна “каченко (в центр≥) та ќлена ¬олодимир≥вна √оженко (четверта справа). ÷е шк≥льне л≥сництво Ц Їдине в район≥ ≥ одне з небагатьох в област≥. ¬осьмий р≥к результативно працюЇ воно завд¤ки творчому натхненню, допитливост≥ ≥ працелюбност≥ закоханих у р≥дну природу школ¤р≥в та њх енерг≥йних наставниць. ¬продовж цього часу чимало випускник≥в школи, ¤к≥ пройшли уроки л≥сництва, стали студентами вищих ≥ середн≥х спец≥альних навчальних заклад≥в, ¤к≥ готують профес≥онал≥в з л≥сового господарства та охорони природи, а де¤к≥ з них уже й працюють у ц≥й галуз≥.

 

«араз у шк≥льному л≥сництв≥ двадц¤ть учн≥в, ¤к≥ регул¤рно збираютьс¤ на зан¤тт¤, ведуть досл≥дницьку роботу, беруть участь у р≥зноман≥тних обласних та всеукрањнських конкурсах юних л≥с≥вник≥в ≥ неодм≥нно стають ¤кщо не переможц¤ми, то призерами. ќсь ≥ цьогор≥чний вересень дл¤ лиманчан був багатий на вагом≥ здобутки. ƒо редакц≥њ нашоњ газети зателефонував головний л≥сничий —тароб≥льського л≥сомисливського господарства ¬≥ктор ѕавлович ¬≥ткалов, ¤кий, кажуть у школ≥, над усе любить л≥с ≥ д≥тей, ≥ пов≥домив:

- Ћиманське л≥сництво знову визнане одним з найкращих в ”крањн≥: пос≥ли третЇ м≥сце у ¬сеукрањнському конкурс≥ юних л≥с≥вник≥в, що проходив в ≤вано-‘ранк≥вську, ≥ в склад≥ делегац≥њ в≥д Ћуганщини њздили в  ињв на перший ¬сеукрањнський зл≥т трудових учн≥вських обТЇднань, де стали другими. ѕокол≥нн¤ д≥тей у л≥сництв≥ зм≥нюютьс¤, а саме воно стаб≥льно залишаЇтьс¤ активним ≥ усп≥шним ≥ заслуговуЇ, щоб про нього розпов≥сти в газет≥.

 

≤ ось ми в школ≥. —п≥лкуватис¤ з лиманськими д≥тьми Ц одне задоволенн¤. ¬они, ¤к доросл≥ л≥с≥вники, знають про л≥с усе: ¤к його садити ≥ берегти, ¤к захищати в≥д шк≥дник≥в, хвороб та пожеж ≥ ¤к зд≥йснювати рубки, знаютьс¤ на л≥сових тваринах ≥ птахах, дл¤ останн≥х виготовл¤ють ≥ щовесни повсюдно розв≥шують понад сотню шпак≥вень, а взимку старанно п≥дгодовують пернатих. ј ще сад¤ть дерева ≥ допомагають роб≥тникам л≥сомисливського господарства заготовл¤ти нас≥нн¤ л≥сових культур. ¬се це робитьс¤ з≥ знанн¤м справи ≥ з любовТю ≥ не т≥льки членами л≥сництва, а й вс≥ма учн¤ми школи.

 

ј зв≥дк≥л¤ знанн¤ ≥ любов? ѕерв≥сно, мабуть, в≥д батьк≥в та ще глибшого родинного с≥льського кор≥нн¤, а також в≥д Ћюдмили ћиколањвни з ќленою ¬олодимир≥вною та в≥д ¬≥ктора ѕавловича ¬≥ткалова, зустр≥ч≥ з ¤ким та неперевершен≥ розпов≥д≥ ¤кого про л≥с дл¤ юних природолюб≥в Ї справжн≥м св¤том. ўоб зрозум≥ти це, досить послухати враженн¤ ќл≥ √ончаровоњ та ≤ри ¬ерховод, ¤к≥, до реч≥, представл¤ли Ћиманське л≥сництво в ≤вано-‘ранк≥вську, де, закладаючи разом з ≥ншими учасниками конкурсу молодий парк дружби, посадили кущ калини, та јнжел≥ки ’олодн¤к Ц учасниц≥ зльоту юних л≥с≥вник≥в у  иЇв≥ (тут теж заклали сад дружби, ≥ тепер на  ињвщин≥ ростиме посаджена пишноволосою д≥вчиною з Ћиману ¤блунька). ƒ≥вчата (њх, м≥ж ≥ншим, у л≥сництв≥ б≥льш≥сть) ≥ хлопц≥ щир≥, в≥дкрит≥, з ¤сними погл¤дами. ÷≥ д≥ти виростуть духовно багатими, щедрими на добро людьми, бо не здатний на зло ≥ образу той, кому болить зламана на дерев≥ г≥лочка.

 

√. ў≈–Ѕј ќ¬ј.

‘ото ё. ѕќѕќ¬ј.